Los bericht bekijken
Oud 25 april 2019, 13:37   #134
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grsuy Bekijk bericht
Geef ik je helemaal gelijk in. Het is mijn doel niet om een standpunt in te nemen in het debat NL-BE / Turkije, want er is genoeg informatie te vinden en iedereen moet dat besluit voor zichzelf nemen, maar ik stoor mij soms wel aan al wie zegt dat ze in Turkije zo veel meer kunnen.

Vergelijk het met een hand carwash... Je twijfelt tussen twee plaatsen en op de ene plaats doen ze er 45 min over om de wagen volledig te wassen en bij de andere doet men dit op een kleine 10 min. Ik denk dat iedereen wel zijn twijfels zou hebben wat die laatste betreft en meteen zou denken "Dat kan toch nooit goed gedaan zijn?". Toch vinden velen (op korte termijn) 4.000 grafts op één dag vaak veel beter werk en interessanter dan bv. 2.500 over 2 dagen. Ik vind dat een vreemde redenering.
Je wilt geen standpunt innemen mbt discussie NL-BE en Turkse klinieken, maar doet dat alsnog. Wat prima is uiteraard, haha.

Ik heb in Turkije 3500 grafts in 1 dag laten verplaatsen en mijn donor is perfect hersteld. Resultaat in ontvangstgebied is ook erg goed.

Zou het niet gewoon zo kunnen dat het ook per persoon verschilt hoe gaat het ontvangstgebied aanslaat en hoe goed je donor hersteld? In dat geval zou het betekenen dat Alkh erg veel pech heeft. Het kan natuurlijk ook dat de arts van Esteworld zijn werk niet goed heeft gedaan. Het echt weten zullen we waarschijnlijk nooit..

@Alkh, je zou eens moeten navragen bij Esteworld wat de mogelijkheden zijn mbt herstelbehandeling. Er is hier inderdaad een topic van een jongen die hetzelfde probleem heeft gehad. Zijn herstelbehandeling is toen erg goed gegaan. Succes anyway!
Arno1990 is offline   Met citaat reageren