Los bericht bekijken
Oud 21 april 2020, 13:10   #8
Deman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2016
Berichten: 81
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Dank voor jullie reacties.

@FKCZ: Ik heb geen foto's bij de hand. Wanneer ik enkel de inhammen zou doen is er misschien wel de mogelijkheid het uit te voeren zonder scheren. Ik Omdat het bovenop ook dunner wordt en je er doorheen kunt kunt kijken wil ik het daar ook opvullen. Dit gaat, verwacht ik, niet zonder scheren. Zijn er wellicht situaties waarin ze je haar heel kort knippen i.p.v. helemaal afscheren? Sommige zeggen dat de injecties extreem pijn doen, sommige zeggen dat ze amper wat voelde... bij de kaakchirurg heb ik 0,0 pijn gehad bijvoorbeeld.

@PJKG: Mijn idee was juist om het NIET in de zomer te doen. Ten eerste moet je na de ingreep uit de zon blijven met je hoofd en dat wil ik JUIST niet in de zomer periode. Ten tweede Het zijn dan lange, lichte dagen terwijl het najaar korte dagen en vroeg donker is. Voor mij persoonlijk zou ik kiezen voor het najaar.

Wat betreft Finasteride: dit werkte bij mij. Haar was steviger, dikker, donkerder. Ook de uitval was absoluut minder. Het karakter van de bijwerkingen en het risico daarop bleven mentaal knagen, daarom besloten met dat middel niet verder te gaan. Minoxidil gebruik ik elke dag Kirkland Foam, of dat werkt kan ik lastig zeggen. Sommige periodes heb ik meer uitval dan andere. Het schommelt, wel merk ik dat de periodes van minder uitval langer lijken te worden.

@Inesmoll: jou draadje heb ik ook gevolgd. Goed om te lezen allemaal. Hoe jij Veldhoven omschrijft zo heb ik het in alle andere topics ook gelezen. Ik ben voornemens om 3 weken vrij op te nemen. Of 2 weken en 1 week thuiswerken of iets dergelijks. Ik laat mijn huidige haar na de ingreep gewoon weer groeien. Het mag korter zijn maar het is enorm confronterend om je kop kaal te moeten scheren. Maar daarna zal het alleen maar beter worden denk ik.

@Deman; ja ik ben al langer actief en in de begin jaren meer op het subforum van medicatie en haarmiddelen, omdat een HT voor mij toen nog niet aan de orde was.

Weten jullie hoe het zit met "garantie" de haren die getransplanteerd worden zijn niet gevoelig voor het hormoon DHT, zeg maar de eeuwige haren, maar geeft men daar een bepaalde garantie op?
Er is volgens mij echt wel 100% garantie dat de getransplanteerde haren voorgoed blijven. Althans dit zegt elke kliniek/arts die ik heb gesproken.
Deman is offline   Met citaat reageren