Discussie: Minoxidil 5%
Los bericht bekijken
Oud 24 april 2016, 21:20   #19
Moorea
HaarWeb lid
 
Moorea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 167
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kever691 Bekijk bericht
Zeg nou heb ik foto's op de site gezet maar je hebt nooit gereageerd ben inmiddels bijna 3 jaar verder heb bijna mijn volledige haardos terug (heb gisteren weer een foto toegevoegd...vind het jammer dat je nooit een reactie achter hebt gelaten de foto's zeggen genoeg lijkt mij.
Ik las net je verhaal en heb de foto's bekeken. Ik neem aan dat de rechter foto het begin is en de linker na 18 maanden zonder gluten? Dat is inderdaad een groot verschil.

Ik geloof er wel in dat voeding een grote rol speelt in wat er met je lichaam gebeurt en hoe dat invloed heeft op hoe de buitenkant er uit ziet (huid en haar). Het is voor veel mensen alleen lastig om uit te sluiten waar zij op reageren. De een kan niet tegen gluten, de ander kan niet tegen lactose, etc. Zomaar stoppen met gluten (brood, pasta, etc.) zou ik in ieder geval niet doen, zonder eerst naar de huisarts te gaan en een allergie- of intolerantietest te doen.

In ieder geval fijn dat jouw haar weer terug is. Heb jij naast het weglaten van gluten geen haargroeimiddel gebruikt, zoals minoxidil?
__________________
Regime
Nu even niks, want ik ben er PANklaar mee!
Behalve gezond eten (goede vetten, geen tarwe, wel probiotica = darmen heel blij mee) en stress vermijden.
Haarwerkje (mrt. 2016) bevalt niet en wordt niet gedragen.

Verleden

Minoxidil 5% w/o ppg en Revita shampoo 2/3 x p.w. (tot +/- mei 2016)
Minoxidil 2% w/o ppg Rogaine (okt. 2013 - jan. 2014)
Minoxidil 5% w/o ppg (v.a. dec. 2010 - okt. 2013)
Omega 3-6 (2010-2011)
Vitaminstore Huid Haar Nagel (2010-2011)
Nioxin Cleanser/ Revita Shampoo (2011-2012)
Yaz/Drospirenon (gestopt in 2010 wegens overgevoeligheid hormonen)
Cyproteronacetaat/ Diane-35 (2006-2007)
IJzertabletten
Rooscure
Moorea is offline   Met citaat reageren