Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2019, 16:49   #1
Freddy Fina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2019
Berichten: 4
Geslacht:
Finasteride combineren?

Ciao beste mede-members,

Sinds 2010 maak ik gebruik van finasteride, vanaf 19-jarige leeftijd. Dit lijkt het uitdunnen van mijn haar en terugtrekken van mijn haarlijn vrijwel gestabiliseerd te hebben.

Recent merk ik echter dat mijn haar weer meer uit begint te dunnen. Ook op mijn 28e zie ik een kale schedel nog niet bepaald zitten, dus ik wilde graag uitzoeken of er een middel is dat ik op een relatief veilige manier kan combineren met de finasteride om een nog sterker effect te realiseren. Bij deze dus de vraag of er over de jaren heen op dit forum gesprekken plaats hebben gevonden waaruit een duidelijke combinatie van twee of meer middelen naar voren is gekomen die haaruitval weet te stabiliseren, dan wel enige haargroei kunnen stimuleren.

Daarnaast zou ik graag willen weten of ik in moet zitten over potentiele bijwerkingen van de finasteride. Dit is iets waar ik mij natuurlijk jaren geleden al in had moeten verdiepen. Tot nog toe heb ik nooit enige last ondervonden van het gebruik van finasteride. Hoe waarschijnlijk is het dat ik op de lange termijn na tien jaar probleemloos gebruik alsnog bijwerkingen zal krijgen?

Ook zou ik graag willen weten wat de maximale dosering finasteride is die voor kaalheid voor wordt geschreven? Ik was tamelijk jong toentertijd en het zou goed kunnen dat mijn huisarts met een lage dosering is gestart, waar ik nu nog steeds op zit.

Fijne dag gewenst,
Freddy Fina
Freddy Fina is offline   Met citaat reageren