Los bericht bekijken
Oud 25 september 2014, 12:53   #11
Mir_
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2014
Berichten: 2
Geslacht:
Hallo,

Even voorstellen: Ik ben Mirjam, 25 jaar en ondertussen al een jaar of 4 druk met alopecia...
De eerste paar jaar had ik vooral last van plekken die uitvielen, na verloop van tijd weer begonnen aan te groeien en daarna verplaatsten over mijn hoofd. Dit ging over naar mijn wenkbrauwen en wimpers en uiteindelijk begon het haar over mijn hele lichaam uit te vallen.
Ik heb het vooral erg moeilijk gehad toen, na mijn wenkbrauwen, ook mijn wimpers begonnen uit te vallen. Toch moet ik zeggen dat het ook went en dat mijn grens daarin ook steeds opschoof.
In het laatste half jaar is mijn hoofdhaar heel hard uit gaan vallen. Vooral de contouren werden heel snel kaal. Ondertussen is het zover dat ik sinds een maand een haarwerk draag. Ik ben erg blij dat ik die stap heb genomen... Ik kan nu weer met een gerust hart buiten lopen in weer en wind zonder dat ik me druk hoef te maken of kale plekken nog een beetje bedekt blijven.
Ik heb de laatste tijd veel gehad aan alle informatie over haarwerken op dit forum, bedankt daarvoor!

Groetjes Mirjam
Mir_ is offline   Met citaat reageren