Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2003, 09:53   #8
Pieter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 62
Ik heb Aminexil ook nu bijna twee jaar een kans gegeven, sinds een half jaar in combinatie met finasteride. Het effect van aminexil (ik heb overigens de volledige kuur gebruikt dus voor een maximaal effect) is volgens mij erg gering. Misschien is het grootste voordeel ervan de psychologische factor dat je het gevoel hebt er iets aan te doen, maar daarvoor is het spul wel erg duur!

Ik ben zelfs naar dhr. Bolder in Duiven toe geweest voor een consult waaruit natuurlijk zou blijken dat ik met aminexil verdere haaruitval zou stoppen. Hm.
Het Haarkabinet in Tilburg zegt dat het effect van aminexil niet nul is, maar wel verwaarloosbaar tov van finasteride. Aan de andere kant kreeg ik wel te horen dat het beter zou helpen dan minoxidil. Vreemd, maar ik heb enigszins de indruk dat het haarkabinet en de onderneming van dhr, Bolder elkaar de helpende hand toesteken...

Gezien de posts hier en op andere fora kom ik tot het besluit op mijn voorraadje Aminexil maar op te maken en dan over te schakelen op minoxidil icm fina. De shampoo die bij de aminexil kuur zit is wel erg prettig, maar daarvoor in de plaats ga ik dan denk ik Rooscure maar eens proberen...
Pieter is offline   Met citaat reageren