Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2019, 13:31   #38
albert-johan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2019
Locatie: zuid holland
Berichten: 15
Geslacht:
hair science hasci amsterdam

ik heb meerdere stamcel haartransplantatie;s onder gaan in Amsterdam, altijd vriendelijk en deskundig geholpen, haren zijn dik en stevig en groeien vanaf de eerste dag na transplantatie als kool, echter het gaat allemaal zo langzaam, iedere keer max 1000 grafts omdat mijn donor gebied niet zo groot is en iedere keer loop je helemaal kaalgeschoren de deur uit, terwijl je juist MEER haar op je hoofd wilt hebben. De stamcel transplantatie waarbij ze beloven dat 90% van de weggehaalde haar weer terug groeit omdat ze de halve haarwortel laten zitten lijkt op een fabeltje ! Werkelijk iedere deskundige op hoog niveau zoals chirurgen en hoogopgeleid ziekenhuis personeel zeggen unaniem dat dit onmogelijk is. Die haarwortel is zo klein het is onmogelijk die in 2en te splitsen. Er lopen ook al een aantal rechtszaken hierover tegen Hasci. Je betaald voor de stamcel transplantatie voor 1000 haren bij Hasci ca 5800E terwijl je bij Visus in Rotterdam er 1000 laat transplanteren voor 3000E en je niet kaalgeschoren de deur uit loopt, alleen die zeggen eerlijk dat de haar die ze weghalen nooit meer terug komt. Na meerdere behandelingen bij Hasci heb ik besloten over te stappen naar Visus, mijn redens; niet kaalgeschoren hoeven te worden, en niet de dubbel prijs betalen voor een stamcel transplantatie waarvan iedere deskundige zegt dan het onmogelijk is een haarwortel in 2en te snijden waardoor de weggehaalde haar in 90% van de gevallen terug zou moeten komen.
Vroeg of laat gaat het helemaal fout bij Hair Science als via de rechtbank de waarheid naar boven komt dat een weggehaalde haar gewoon weg is en nooit meer terug komt, kwestie van tijd !
albert-johan is offline   Met citaat reageren