Los bericht bekijken
Oud 16 april 2017, 12:32   #108
Lokje64
HaarWeb lid
 
Lokje64's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 271
Geslacht:
Angry

Sinds dr. Lee jaren geleden noodgedwongen gestopt is met de verkoop van (o.a. PPG-vrije) minox koop ik Essengen no PG bij Minoxidilmax en het bevalt me uitstekend! Totaal niet vet, droogt relatief snel (ik heb geen speciale fast dry variant) en de resultaten zijn best goed, al heb ik toch wel regelmatig fasen van behoorlijk wat haaruitval. Maar minox is dan ook geen wondermiddel dat je een vol droomkapsel bezorgt, het helpt mee om de haaruitval binnen de perken te houden als je aanleg voor haaruitval hebt.

Ik kan niet tegen PPG, krijg meteen jeuk en kan niks anders meer dan krabben. Is niet goed voor je geestelijke gemoedsrust én voor je hoofdhuid
Schuim is alleen handig als je (bijna) kaal bent, maar als je dat na succesvol minox gebruik niet meer bent is het mijns inziens geen optie meer. Behalve die van Minoxidilmax ken ik geen lotions zonder PPG, en bij de apotheek in NL laten maken vind ik te duur.
Je schijnt het schuim ook te kunnen "smelten" en dan kun je het alsnog met een pipet aanbrengen, maar wat een gedoe is dat zeg!!
__________________
Regime:
Minoxidil 5% zonder PPG, 2x per dag (sinds 12 okt 2009)
Foligain anti-thining shampoo for women
0,05% ASJ-J9 (gestopt wegens bijwerkingen)

Supplementen:
Visolie (MorEPA) (al jaren)
Biotine (sinds maart 2009)
Selenium (gestopt in 2021 omdat ik er juist haaruitval van kréég!)
Lokje64 is offline   Met citaat reageren