Los bericht bekijken
Oud 17 april 2017, 12:51   #113
Hair101
HaarWeb lid
 
Hair101's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2011
Berichten: 59
Bij minoxidil-bestellen.com is het zo dat je bestelling verzekerd is, dus als het niet aankomt dan krijg je je geld terug of word de bestelling opnieuw verzonden. Bij Ebay is dat niet zo, kwijt is kwijt naar mijn ervaring... Dan ben je wel duurder uit.

Ik heb moeten opzoeken wat je bedoelde, ik zal ze eens mailen om te vragen hoe het zit. Wat ik wel weet is dat een pakketje van dergelijk gewicht met USPS versturen snel 30 euro of meer kost, dan is het prijsverschil logisch. Versturen met de risicovolle DHL en UPS kost iets van 5 euro en bied geen mogelijkheid tot tracking, dus ja.

Het is gewoon een kwestie van prioriteiten. Ik heb liever zekerheid dus bestel ik bij minoxidil-bestellen.com, wil je geld besparen maar wel het risico lopen op inbeslagname of extra kosten dan kan je beter voor ebay gaan.

Zoals ik al zei, ik bestel 1 a 2 keer per maand supplementen in de VS en laat het alleen maar met USPS versturen, want DHL etc. is gewoon ruk in de zin dat er nadien altijd wel een rekening van de douane op de deurmat valt!
Hair101 is offline   Met citaat reageren