Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2017, 09:46   #220
Bijltje666
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2017
Berichten: 2
Geslacht:
Bijwerkingen Minoxidil

Hallo allemaal. Even voorstellen: Ik ben Sjors, 41 jaar oud en al zeker 10 jaar last van natuurlijke vermindering van de hoeveelheid haar op mijn bolletje. Ik heb er geen problemen mee, maar ik vind het wel jammer dat ik een zgn "plasje" op mijn hoofd heb.
Een paar jaar geleden had ik eens een notitie gemaakt van Minoxidil en een paar weken terug liep ik er bij toeval weer tegenaan. Ik besloot om het toch gewoon eens te proberen. Ik heb wat dat aan gaat weinig te verliezen.

Ben nu twee weken geleden begonnen met 5% Minoxidil van Kirkland en heb ondertussen wel wat bijwerkingen waargenomen. Die wilde ik gewoon even delen. Jeuk/ branderig gevoel op mijn hoofd een uur na aanbrengen. Maar ook wat een suf gevoel, beetje lastig om precies te omschrijven. Af en toe een extra hartklopping, maar die heb ik altijd al gehad en ik heb het gevoel dat de Minoxidil een negatieve invloed heeft op mijn zicht.
Al met al ben ik nog niet zo enthousiast. Heb sinds gister mijn dosering verlaagd naar tweemaal daags 1/2 ml... even kijken of dat wat positief resultaat oplevert. Ik heb gelezen dat het even kan duren voordat het lichaam eraan gewend raakt. Ik kijk het nog even rustig aan, maar ik vind de bijwerkingen meer "merkbaar" dan "licht."

Wordt vervolgd.
Bijltje666 is offline   Met citaat reageren