Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2018, 18:35   #804
D. Droe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2016
Berichten: 36
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D. Droe Bekijk bericht
Beste allemaal!

Waar bestellen jullie tegenwoordig je RU?
Ik kreeg vandaag dit bericht van Chemyo:

Beste klant,

Het is ons opgevallen dat onze leverancier van RU-58841 per ongeluk een batch heeft verzonden naar ons 3PL-bedrijf dat letterlijk niet eens voor ons zou moeten zijn.

Namelijk, de hele verpakking is niet van ons bedrijf en het is NIET de partij die we hebben getest.

We hebben niets met dit bedrijf te maken en we kunnen niet instaan voor de kwaliteit van deze batch. Daarom geven we u allemaal het volledige bedrag terug dat u hebt besteld.

We raden u ten zeerste aan om het poeder RU-58841 niet te gebruiken omdat het niet aan onze strenge testvereisten voldoet.

De enige mogelijke actie die we nu kunnen ondernemen is om al jullie geld terug te betalen. Vervolgens zullen we RU-58841-poeder niet aanbieden totdat we een nieuwe bron hebben gevonden.

Dergelijke fouten zijn eenvoudigweg onaanvaardbaar voor ons als een bedrijf dat strenge (test) vereisten hanteert.

Al uw teruggaven moeten binnen maximaal 3-4 dagen worden ontvangen, afhankelijk van uw bank.

Onze excuses voor het ongemak.

Dank je.

-
Vriendelijke groeten,

Chemyo LLC.


Wel een beetje vreemd toch dit?
Is Kane nog een beetje te vertrouwen met zn RU denken jullie ? Heb daar ook wel eens mindere berichten over gehoord en ze zijn nog best prijzig ook.
Ik hoor het wel.

Mvg, Roy
De RU die ik besteld heb bij chemyo waar ze over zeggen dat ie niet betrouwbaar is komt van Anageninc.
Deze benaming staat op het zakje.
Zullen we al jaren belazerd zijn dan door Anageninc/Kane??
Ik heb daar zeker 8 maanden mijn RU besteld voordat ik naar chemyo ging.

Er zit ook geen test formulier bij nu idd.
Wie weet waar je het beste betrouwbare RU kan bestellen?

Ik hoor het graag.
Met vriendelijk groet..
__________________
Regime:

(03-08-2016) Minox 5% foligan 2x 1.5ML per dag
(03-03-2017) RU 2x 30mg per dag
(06-09-2016) Saw Palmetto 1x 160mg per dag

Multivitamine topharm 1x per dag
Visolie Omega 3 1000 mg 1x per dag
Groene thee 1L per dag
3 handjes pompoenpitten per dag
2 keer in de week wassen met Regenepure DR
D. Droe is offline   Met citaat reageren