Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2018, 23:16   #15
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally Bekijk bericht
100 000 euro kwijt voor 2 HT's, das ook de moeite
Ik denk dat ie 10.000 Euro bedoelt

Een tikkeltje vreemd is de discussie wel. De ts beweert dat de HWI claims doet die misleidend zijn en vervolgens komen er posters binnen die zeggen dat ze door HWI behandeld zijn en dat ze een goed resultaat hebben. Mooi, gefeliciteerd, maar relevant voor het topic is het niet. Een kliniek kan claimen dat ze door het vliegende spaghettimonster gezegend zijn en daarom goede resultaten boeken. Vervolgens boek je bij die kliniek een behandeling en leveren ze een prima resultaat af, maar dat wil niet zeggen dat hun bewering klopte. Die twee dingen staan los van elkaar.

Of HWI goede resultaten boekt weet ik niet, maar ik moet de ts gelijk geven in zijn bewering. Die FUE CT klinkt inderdaad onzinnig en hoewel er best nadelen aan finasteride zijn is het wel apart dat een kliniek daar zo fel stelling tegen neemt. Zal inderdaad wel zijn omdat je zo haar blijft verliezen en dus terug moet komen. Daarnaast doet HWI erg veel om in de aandacht te komen en heb ik ze wel vaker dubieuze dingen horen roepen. Past wel in het patroon dit.
Tato is offline   Met citaat reageren