Los bericht bekijken
Oud 29 december 2011, 16:29   #258
geenidee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2011
Berichten: 9
Ik volg dit forum nu al een tijdje en als ik naar dit forum denk moet ik altijd een beetje aan jouw verhaal denken.. Als ik je verhalen lees vind ik dat jij je heel erg druk maakt om je haar. Het lijkt in jouw verhaal wel of je je denkt dat jouw haar voor jouw gevoel je uiterlijk bepaald! Het zal de meeste mensen een zorg zijn of je kalend bent of niet.

Aan de foto's te zien die je plaatst over nu al twee jaar zie ik weinig tot geen verschil in je haar. Betekend dat je nu al twee jaar aan het stressen bent over iets voor mijn gevoel niet gehoeven had. Je had in principe twee jaar geleden in de spiegel kunnen kijken en nu weer en je was dezelfde kop tegen gekomen! In de tussentijd had je kunnen genieten. Tuurlijk heeft iedereen een wtf! moment, maar dat heeft denk ik 90% van de bevolking. Wat je er mee doet bepaald je uiterlijk. Je haar is iets wat je misschien niet in de hand hebt, maar andere dingen nog steeds wel. Door je stress zullen meer dingen achteruit gaan dan alleen haar. Je huid, uitstraling enz zullen daardoor ook achteruit gaan en dit zijn belangrijkere dingen dan alleen je haar. Je gebruikt nu middelen om je haar (eigenlijk je uiterlijk) te verbeteren/behouden, of dit gaat werken is de vraag, maar andere dingen om je uiterlijk een langere tijd te behouden heb je wel in de hand. Zoals ik zei je huid, uitstraling en b.v lichaam. Een goede verzorging gaat ver boven een haardos. Ik heb ook geen perfecte haardos meer, maar een sportschooltje heeft er voor gezorgd dat het succes bij de vrouwen meer is geworden dan met het haar wat ik had.

Ik sta net ingeschreven hier op het forum, (dus het kan zijn dat mensen mij een grote mond vinden hebben voor een newbie) maar ik vond het soms pijnlijk om sommige berichten van je te lezen en toen ik uiteindelijk een account had aangemaakt heb ik gelijk de gelegenheid genomen om hier een keer op te reageren.
geenidee is offline   Met citaat reageren