Los bericht bekijken
Oud 7 oktober 2016, 00:00   #197
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Inmiddels is mijn ht al twee jaar achter de rug. Tijd voor een update.
De getransplanteerde haren doen het nog steeds goed en hebben nu bijna dezelfde structuur als de rest. In het begin was de structuur heel verschillend maar na verloop van tijd namen ze de structuur aan van de rest van mijn haar. De groeirichting volgt ook de natuurlijke wat alles makkelijk te stylen maakt.
Mijn haaruitval is nog steeds stabiel wat positief is. Ik gebruik enkel en alleen nog de Curegen lotion die bij mij goed werkt. Ik heb bij wijze van test en omdat ik zonder zat eens drie maanden overgeslaan en zag toch dat mijn haar minder dik was. Nu ik aan het schrijven ben besef ik opeens dat ook nog de revita shampoo en conditioner gebruik wat ook haargroeimiddelen zijn. Mijn kruin werd destijds niet aangepakt en dit stoort mij nu wel. De rest is mooi vol maar mijn kruin heeft een lagere dichtheid. Esteworld dacht dat mijn kruin er terug door zou komen met gebruik van de Curegen maar dit was niet zo. Nu plan ik een tweede en laatste ht voor mijn kruin en laat ineens mijn haarlijn nog wat verdichten. Voor de ht zou ik terug naar Esteworld gaan. Alleen twijfel ik nog omdat ik eventueel voor een ht in combinatie met mhp zou kiezen en dit niet mogelijk is bij Esteworld. Misschien kan ik eerst de mhp laten doen hier en later afreizen naar Esteworld maar ik weet niet of dit mogelijk is, dit moet ik nog even onderzoeken. Ik plaats nog nieuwe foto's in mijn album maar veel verschil is er niet bij mijn laatste foto's hier.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren