Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2020, 14:30   #2
dutchrobh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2013
Berichten: 63
Hoi!

Ik ben ook vrij nieuw hier, maar zit denk ik in hetzelfde schuitje als jou wat haar betreft.

Ik ga in september voor een HT. Ben 35 jaar en dus een paar jaar ouder en het is voor mij nu eindeljk geworden: nu of nooit. En nu ben ik er zo klaar mee, dat de knoop bij mij is doorgehakt.

Je kaart medicatie even aan. Minoxidil slik je niet, maar 'smeer' je op je hoofd. Daar zitten eigenlijk geen bijwerkingen aan, anders dan wellicht een geirriteerde hoofdhuid. Het is geen interactie met je hormoonstelsel.
Finasteride daarentegen wel. Ik kan me voorstellen dat je Finasteride liever niet neemt. Ik weet niet hoe je zit in je prive situatie qua eventueel kinderwens. Dan is het in ieder geval het waard dat uit te zoeken (of je het wel of niet kunt nemen tijdens een kinderwens).

Tsja, kaalscheren. Ik zie daar ook tegenop. Voor mijn baan (verpleegkundige en draai spreekuren met patiënten) zie ik ook de gehele dag mensen. En daar zie ik tegenop, maar het resultaat wat het gaat geven hopelijk vind ik belangrijker. Ik doe dan ook wel FUE met kaalscheren. Het is niet anders. Ik heb drie weken vakantie direct na de ingreep, dus dat scheelt.

Hopelijk krijg je nog reacties van anderen die wat langer hier zitten voor meer advies. Tot zover!
dutchrobh is offline   Met citaat reageren