Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2020, 00:14   #12
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Met veel interesse jullie berichten gelezen jongens ben zelf 25 en ben 2 x bij transhair geweest 3500 grafts totaal.


Mijn situatie was lijkt op die van jou alleen waren mijn inhammen iets minder diep. jij hebt minimaal 2500 grafts nodig om een tevreden man te worden schat ik. Je inhammen zijn namelijk volledig kaal en je moet daar toch wel een leuke dichtheid behalen.

Als ik nu in jou schoenen stond zou ik voor een HT in NL/ of prohair gaan en als de financiele middelen het echt niet toelaten is esteworld een prima alternatief. Ik ben zelf persoonlijk van mening dat esteworld vaak net iets teveel grafts + te roekeloos de grafts verwijderd waardoor je dit in je donor gebied iets beter gaat zien dan bij een kliniek zoals veldhoven/eberson/transhair/prohair/beauclinic. andere klinieken in NL zou ik je ook niet aanraden. Bedenk dat je in NL misschien 1500 euro meer zou betalen voor 2500 grafts dan de 3000 waar je bij esteworld op uitkomt inclusief vliegticket etc

Een ander nadeel vind ik dat in turkije je de arts snel even ziet en alles redelijk gehaast gaat. De haarlijn bijvoorbeeld waar je misschien even wat wil bedenken hoe je hem precies wil hebben moet snel getekend worden. Er zit nou eenmaal wat meer haast achter en in een Nederlandse kliniek kan je dit allemaal van te voren bespreken

Ik zie toch dat je kruin ook al licht is aangetast. Ik zou ook essengen 6 plus bestellen. dit is finasteride minoxidil combinatie die je op je hoofd smeert, waarvan ik indrukwekkend resultaten heb gezien op dit forum. de haren in je inhammen ga je met geen enkel medicijn terugkrijgen. Maar je kruin kan je stabiel houden door medicatie en misschien eventueel zelfs licht verbeteren. Wat je ook doet ik wens je heel veel succes
FKCZ is offline   Met citaat reageren