Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2020, 14:29   #15
nsmet
haartje93
 
Geregistreerd: 28 mei 2020
Berichten: 31
Geslacht:
Transhair had me over mail een offerte gegeven voor 2000-2200 grafts en dat kwam neer op 4800€.... dus dan is esteworld veel goedkoper als je ziet dat zij tot 4000 grafts gaan voor 2400€

Heb net een goed gesprek gehad met Hidde van Esteworld. Mijn hoofdzorg (klinkt mss stom) is dat ik alles moet afscheren voor de HT. Ik ben freelance en kom dus redelijk veel in contact met (nieuwe) klanten en zag daar dus echt wel tegenop, het is gewoon zichtbaar als je dat laat doen. Ben ook terug aan het daten en dan is dat natuurlijk ook niet het meest aantrekkelijke

Nu vertelde hij me dat met de FUE saffier die zij gebruiken ik mijn haar dus niet zou moeten afscheren, ze zouden de inhammen/haarlijn zo kunnen oplossen. Daarnaast had hij ook het voorstel om als het toelaat met DHI de rest op te vullen tegen een afgesproken prijs per graft (1-2€). Dit lijkt mij dus echt ideaal! op de kruin lijkt het probleem eerder dunner haar dan haaruitval momenteel, dus er is geen garantie dat we daar zouden kunnen bijzetten zonder de rest te beschadigen. Moest er in het midden vooraan plaats genoeg zijn zouden ze daar eventueel met DHI ook wat kunnen bij plaatsen, maar dat lijkt me niet direct mogelijk.


Zo kan ik de inhammen laten opvullen, deze maskeren met de coupe die ik nu al heb en gewoon verder gaan zonder me er iets van aan te trekken.

Daarnaast gaf hij me wat informatie over wat ik kan doen zelf al preventief:
1) doorbloeding: minoxidil (heb eergisteren kirkland foam besteld) dus check
2) supplementen (vitaminen en biotine) kan ook nog wel, slik nu toch al multivitamine
3) DHT: Hier ging hij in 3 secties, van licht naar zwaardere middelen
3.1) Procapil / saw palmetto (20-30% effectief)
3.2) 0.4% topische finastride (60 - 70% effectief)
3.3) finastride 1mg (90% effectief)

Esteword verkoopt zelf flesjes Fina en minox topisch, deze kosten 40€ per stuk en worden vanuit turkije opgestuurd. Hij gaf me dus de raad: moest finastride werken en heb je geen bijwerkingen: TOP, gewoon doen. Maar ik zou aangezien ik nog niet zo heel veel uitval heb kunnen beginnen met de topische variant.

Moet er nog even over nadenken maar dat zou misschien wel een optie kunnen zijn. Denk ook dat 0,4% een lage dosering is, iemand mag me verbeteren.
nsmet is offline   Met citaat reageren