Los bericht bekijken
Oud 24 november 2013, 01:02   #40
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pas34 Bekijk bericht
Jij hebt gewoon een antipathie tegen HT's, dat is niet erg, die mening mag jij hebben natuurlijk.
Waarschijnlijk door een eigen "slechte" ervaring.
Getransplanteerd haar hoeft zeker niet perse te gaan krullen, dat is echt onzin, misschien is dat bij jou het geval, maar bij mij zeker niet.

Ik vind zowel Dean Saunders als Wesley Sneijder er stukken beter uitzien na hun HT.
Een (gemillimeterde) haarlijn maakt al 10 jaar jonger vind ik.
Zelfs geschoren blijft je altijd een gloed haar zien.
En ik merk bij mezelf dat er nooit iemand tegen mij gezegd heeft dat ik kaal wordt/ben met mijn korte kapsel.
Dus optisch heb ik heel veel bereikt met de HT's, ondanks dat de dichtheid niet zoals vroeger is.

Ook bij een langer kapsel kan er een zeer goede dichtheid gerealiseerd worden...zeker tegenwoordig met de FUE's.

Jij staat er negatief tegenover, maar heel veel anderen juist positief, leven en laten leven.


Edit: maar waar ik dan eigenlijk wel benieuwd naar ben....wat heeft jou doen besluiten je hier te registreren dan?
Aangezien je aangeeft er vrede mee te hebben kaal te zijn en het gewoon afscheert en dat mensen het maar moeten accepteren als ze kaal worden, laat moeder natuur haar gang maar gaan etc etc? Dat klinkt imo als iemand die geen haarprobleem heeft.
Ik zie je vnml afgeven op alles en iedereen in div topics....of zie ik dat verkeerd?
Resultaat van Dean Sanders stukken beter?
Come on die is gewoon vrijwel kaal man

Grappig hoe hij in dat programma met haartransplantaties die Dean Sanders presenteert zich graag voor het karretje laat spannen voor die heilige Gho. Verder geeft die erg overdreven grote complimenten aan de mensen die behandelt zijn bij Gho in die afleveringen.
Lig op dat moment echt in een deuk en tegelijkertijd vind ik het walgelijk, omdat je dwars door hun coupe heen kan kijken en ze dan met trots zeggen dat ze weer een enorme bos met haren hebben.
Vind het allesbehalve eerlijk hoe hij hiermee omgaat, maarja het is commerciele rotzooi en it is all about the money
Heb een paar afleveringen gezien pffff nou...laat maar weet genoeg.

Was puur even over het stukje van Dean Sanders.
Vind zijn resultaat namelijk erg...........erg bedroevend.

http://www.nufoto.nl/fotos/247572/de...-in-weert.html
Een biljartbal glimt nog minder.
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 24 november 2013 om 01:13
jord-y is offline   Met citaat reageren