Los bericht bekijken
Oud 24 november 2013, 08:15   #43
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Resultaat van Dean Sanders stukken beter?
Come on die is gewoon vrijwel kaal man

Grappig hoe hij in dat programma met haartransplantaties die Dean Sanders presenteert zich graag voor het karretje laat spannen voor die heilige Gho. Verder geeft die erg overdreven grote complimenten aan de mensen die behandelt zijn bij Gho in die afleveringen.
Lig op dat moment echt in een deuk en tegelijkertijd vind ik het walgelijk, omdat je dwars door hun coupe heen kan kijken en ze dan met trots zeggen dat ze weer een enorme bos met haren hebben.
Vind het allesbehalve eerlijk hoe hij hiermee omgaat, maarja het is commerciele rotzooi en it is all about the money
Heb een paar afleveringen gezien pffff nou...laat maar weet genoeg.

Was puur even over het stukje van Dean Sanders.
Vind zijn resultaat namelijk erg...........erg bedroevend.

http://www.nufoto.nl/fotos/247572/de...-in-weert.html
Een biljartbal glimt nog minder.
Ik vind het een wereld van verschil nu al, vergeet niet dat hij het afgeschoren heeft nu op ik denk 1 mm he? Het gaat hem er puur om dat er een haargloed is, hij voelde zich een oude man met z'n haarsituatie voor de behandeling zegt ie zelf.
Hij had bijna enkel z'n haarkrans nog en een paar haartjes bovenop...ergens rond NW5 of NW6
Goed, hij heeft er wel meerdere behandelingen voor nodig, is ook een groot kaal gedeelte.
Hij gaat z'n gehele kruin nog laten doen toch dacht ik...of is inmiddels al gedaan.
Kale mannen die hun haar met scheermesje scheren om hun kaalheid te maskeren, daar blijf je altijd de haarkrans nog duidelijk zien (bij blonde mannen minder), vooral van opzij en van achter altijd erg duidelijk. (op de 2e foto erg duidelijk te zien)
Een haargloed + haarlijn oogt veel jonger imo....zelfs bij een lagere dichtheid, en daar ben ik zelf het levende bewijs van
Ik had nu zonder HT's ergens tussen NW5A en NW6 gezeten.


Voor:





Na:


Laatst gewijzigd door Pas34; 24 november 2013 om 08:55
Pas34 is offline   Met citaat reageren