Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2019, 17:22   #52
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mohawk Bekijk bericht
Haha,

Resultaat na 21 dagen..

En dan:

Resultaat na 22 dagen:

Dus, dat FUE-CT werkt zie je wel.. Hahaha...
Het ziet er goed uit vind ik. Waar ik benieuwd naar ben is hoe zichtbaar je Fut litteken momenteel nog is. Om te weten hoe lang het duurt voordat die weer bedekt wordt door de normale haargroei. Beetje persoonlijk belang: ik ben intussen richting de 4 maanden aan het gaan (enkel mijn kruin was nodig) en eea begint te groeien dus ik overweeg om mn haar een keer volledig kort te doen. Ik kan echter heel moeilijk zien hoe het met het litteken is dus mocht dat zichtbaar worden, echter zit jij nu 21 dagen na behandeling en helaas toch nog zichtbaar? Maarre, die foto's op links ben je zelf en op rechts bewerkt ook je zelf? Beetje raar dat je dan moeite doet om je gezicht weg te halen behalve op de met haar geshopte foto? Of mis ik iets? Vooral zo leuk om te lezen dat je ook alles verborgen hield, net als ik en ook met hetzelfde product bezig was (gelukkig vond ik "dunkelblond" hetgeen redelijk goed past bij mn haarkleur. En ook zo blij dat ik van die rommel af ben, nu tijdelijk de haarfibers en die bevallen 10x beter (maar heb natuurlijk nu meer basis om ze aan vast te laten zitten dan eerst en de spray werkt meer als verf......)

Laatst gewijzigd door Mikeye; 1 juni 2019 om 17:39
Mikeye is offline   Met citaat reageren