Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2019, 19:42   #53
mohawk
HaarWeb lid
 
mohawk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2019
Locatie: Ver, ver, heel ver weg..
Berichten: 94
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Het ziet er goed uit vind ik. Waar ik benieuwd naar ben is hoe zichtbaar je Fut litteken momenteel nog is. Om te weten hoe lang het duurt voordat die weer bedekt wordt door de normale haargroei. Beetje persoonlijk belang: ik ben intussen richting de 4 maanden aan het gaan (enkel mijn kruin was nodig) en eea begint te groeien dus ik overweeg om mn haar een keer volledig kort te doen. Ik kan echter heel moeilijk zien hoe het met het litteken is dus mocht dat zichtbaar worden, echter zit jij nu 21 dagen na behandeling en helaas toch nog zichtbaar?
@Mikeye, Ik snap je wel als het gaat om dat FUT litteken. Maar please kerel, maak je er a.u.b. niet druk om! Persoonlijk heb ik tien keer liever een FUT litteken dan een kale kop. Of zie jij dat anders? En kort knippen, why not? Deed je dat normaal ook eigenlijk? Hoe dan ook, probeer het! Joh, dat groeit snel genoeg weer aan, sneller dan bij mij. De vergelijking met mijn 21-dagen groei moet je niet zomaar maken. Om allerlei redenen.
Maar ik help je met alle plezier een beeld te vormen hoor. Ik zal je in een privé berichtje asap een foto sturen. Ik moet sowieso nog foto's schieten voor de controle van HWI. Even iemand strikken die foto's maakt.

Om aan te geven waarom je de vergelijking momenteel beter niet kan maken:
  • Ik heb net een FUE achter de rug waardoor rondom dat FUT litteken - waar de oogst vlak langs is gegaan - het haar uitgedund is. Dat op mijn koppie getransplanteerd. Daardoor duurt het ook langer voordat alles weer bedekt is natuurlijk.
  • Ik heb geen uitermate dik haar meer. En ook nog eens een kleur die soms handig - en soms erg onhandig is.
  • Mijn donorgebied is nog wat rood. Dat FUT litteken niet. Dat zorgt voor contrast. *Met heeft natuurlijk geen grafts uit dat litteken gehaald, duh.
  • Mijn FUT was 15 jaar geleden. En een hoge pijngrens hebben kan een nadeel zijn, vooral als je van headbangen houd. Ik hield daar destijds weinig rekening mee waardoor dat litteken waarschijnlijk verticaal is uitgerekt.
  • In de afgelopen 15 jaar zal het ook opgerekt zijn geraakt.
  • Ik weet nog dat ik de hechting er zelf uit heb zitten frunniken, aan de uiteinden heeft het daardoor weleens gebloed.

In alle eerlijkheid moet ik bekennen het niet als erg makkelijk te ervaren hier zomaar openbaar allerlei foto's te plaatsen. Het is zeker dat ik dat wel ga doen. Belofte maakt schuld. En we helpen elkaar hier. Alleen verkies ik daarvoor een voor mij comfortabel moment. Veel mensen hier zijn enorm tof! Ik ben blij dit forum te zijn tegen gekomen. Maar tjonge, er zitten ook regelrechte malloten bij. En ik heb geen glazen bol nodig te voorspellen welke inhoudsloze opmerkingen men wellicht maakt. Om mezelf dat - en mijn weerwoord - te besparen, doe ik het gewoon rustig aan. Ik hoop snel iets te kunnen tonen waar anderen wellicht iets aan hebben. Maar ik ga lullige reacties graag uit de weg. Dit mede ook omdat personen in kwestie daar bij mij niet zo makkelijk vanaf komen.
mohawk is offline   Met citaat reageren