Los bericht bekijken
Oud 3 september 2020, 13:47   #104
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SamuelJ Bekijk bericht
Heb je het hele verslag wel gelezen van de reclame code commissie? Daar staat toch vrij veel concrete informatie in.

Het is geen rechtzaak, maar ik kan niet ontkennen dat er toch flink wat belangrijke feiten genoemd worden.

Een aantal concurrenten heeft uitgebreid hun zaak kunnen bepleiten en hun argumenten zijn toch vrij ondubbelzinnig onderuit gehaald. Dit klopt ook met mijn eigen zoektocht op internet. De papers, geschiedenis, externe bronnen lijken niet echt op het patroon van een oplichter.

De kritiek die ik kan vinden(naast dit forum) bestaat feitelijk uit een paar laag niveau comments op youtube, een filmpje van Dean Saunders, een filmpje van de directeur van de haarstichting die eerder bij hasci is geweest en nu bij hwi. Die laatste is niet kritisch over hsci, maar ik vroeg me wel af waarom hij nu bij hwi zit.

Ik snap uit je reacties dat je flink boos bent. Het zou ook kunnen dat je een verkeerde behandeling hebt gehad, maar ik kan vrij weinig vinden wat aantoont dat dit de regel is.

De claim dat hergroei plaats vind is volgens mij best terecht afgaande op al het materiaal. Zou het niet kunnen dat je gewoon pech hebt of dat de claim over hergroei niet automatisch betekent dat je dezelfde haren meerdere keren kunt 'oogsten'?

En dan nog dat punt over de 50 grafts. Ik snap helemaal dat hsci daar niet in mee wil gaan. Er zit altijd een onzekere factor aan een transplantatie. Waarom zou hsci het risico lopen? het enige mogelijke resultaat is dat de test tegenvalt. In het beste geval gaat de test goed en zitten ze in dezelfde situatie waar ze nu in zitten. Bij de reclame code commissie hebben ze gegevens overlegd van vele voorgaande transplantaties en die gegevens ondersteunen hun zaak. Ik kan moeilijk geloven dat ze deze gegevens gefaked hebben.
Nu weet ik echt 100% zeker dat de persoon achter deze account Coen Gho is! Ik twijfelde eerst of hij het is, of iemand van zijn marketingafdeling, ongelooflijk! Ik heb laatst nog anoniem met Coen Gho gebeld en stelde een paar kritische vragen en kreeg letterlijk exact hetzelfde verhaal als wat hier boven staat!! SCHAAM JE DIEP COEN GHO!!!! Je hebt al die jaren deze site geprobeerd te ontwijken, maar het wordt je nu te heet onder de voeten en merkt dat je fabeltje rondom het vermenigvuldigen van haren steeds ontmaskerd wordt en probeert nu met dit nepaccount toch te redden wat er te redden valt!! TRIEST FIGUUR BEN JE, ECHT!!!

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 3 september 2020 om 18:47
Iliasilias is offline   Met citaat reageren