Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2005, 23:02   #48
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Hey LIes,
toch een heel positief punt he? Je bent dus WEL mooi gestopt met roken! En tja, die TTM, wat zal ik er eens van zeggen. Ben vandaaf naar Nijmegen geweest, laatste keer en ja, ik heb gefaald maar zij daar dus ook want ze hebben mij niet kunne helpen. En ik weet dat het ook voor een deel ligt aan de wisseling van therapeut.
Verder kan ik wel uitwijden over hoe het is inderdaad met ouders en niet ziek mogen zijn, ik herken het allemaal. Bij ons thuis geen emoties toegestaan behalve blijdschap, ziek?? ONZIN! Overspannen? Slaat nergens op, modern verzinsel. Doe maar normaal. Echt balen dat men zo denkt. Ik voel met je mee wat dat betreft, herken het helemaal en weet helaas de oplossing nog niet. Zoals al eerder gezegt: mijn relaties lopen stuk op mijn tweeslachtigheid van emoties, iedereen wil de leuke vrolijke Karin maar de andere wordt niet geaccepteert. Ook niet door mij trouwens!! Geen idee hoe dat op te lossen. Mocht jij ooit een oplossing weten dan hoor ik het graag, zal jou ook op de hoogte brengen als ik het geheime recept heb gevonden.

Ik baal niet van jouw bericht, het is (helaas) prettig te weten dat je niet de enige bent. Ik hoop trouwens dat je redelijk snel weer een beetje er bovenop krabbelt, overspannen zijn is niet leuk! En je bent wel degelijk ziek dan, helaas is er geen aspirientje tegen. Rust en jezelf weer bijelkaar rapen totdat je weer sterk genoeg bent de wereld aan te kunnen en dan ook nog stukje bij beetje op therapeutische basis beginnen met werk, het valt niet mee. Sterkte dus!

Lfs
Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren