Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2005, 23:47   #55
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Woehaaaa, HERKENBAAR!!!

Ja, kritiek, wat een probleem: ik doe het weer niet goed, of het zal wel aan mij liggen, of ik kan dat toch niet, zie je wel enz, zijn ze wel tevreden, vast niet...arg Ook ik trek me alles persoonlijk aan, leg altijd de schuld bij mij en komt er eens een complimentje dan geloof ik het niet of kan er gewoonweg niet mee omgaan. En inderdaad, dan dat hoofd wat zo verschrikkelijk vol zit en maar niet leeg wil, drama. Blijft maar denken. Hoewel ik niet pieker trouwens, althans, ik heb de indruk dat piekeren wat anders is, ik denk veel maar piekeren zie ik als in cirkeltjes denken.

Leuke vergelijking van dat peddelen, heb ooit eens op een afdeling gewerkt waar we allemaal nieuw waren en allemaal onze nieuwe functie zelf mochten invullen, MOEILIJK!! Ik heb dat dan ook een keer uitgelegd aan de manager met de volgende woorden: wij dobberen in de vijver die KAM heet en we willen erg graag naar de kant om aan te meren maar we kunnen de wal niet zien want de vijver is te groot en dus dobberen we maar wat rond want we hebben ook al geen goede peddels....

Nu dan, ik peddel in elk geval maar eens richting douche en slaapkamer om mijn hoofd uit te zetten (hoewel, ik droom elke nacht dus dat zal wel niet lukken dat uitzetten).

slaap lekker allemaal.

Karin

PS trouwens, deze thread dreigt nu werkelijk uit de hand te lopen (qua onderwerp), misschien maar even splitsen en ergens anders verder want dit hoort eigenlijk niet en daar zou ik op moeten letten als mod....
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren