Los bericht bekijken
Oud 14 december 2019, 18:18   #18
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockyz Bekijk bericht
Hij is wel prijzig ja, maar daar krijg je ook wat voor terug als het goed is. ik wou geen risico's lopen met m'n gezicht dus had ik het wel ervoor over..

ik vroeg hem ook waarom niet spray-vorm want pillen vond ik beetje het idee geven dat ik medicijnen dagelijks moet innemen en "ziek" ben..
hij gaf aan dat de donor plek ook versterkt moest worden als hij de haartransplantatie ging uitvoeren, en dat sommige haren bij m'n donor niet stevig genoeg waren en het niet zouden overleven als deze eruit zouden gehaald worden en ergens geplaatst worden..

hij heeft minoxidil 3 maanden geleden voorgeschreven en ik moest ze 100 meter verder bij een apotheek ophalen, apotheek gaf me 1 jaar dosering en gaf me zijn kaartje als ik na 1 jaar nog een dosering wou halen. dus ik denk dat je zo daar naar binnen kan lopen en ze kan kopen, je kan altijd van tevoren bellen..
Ja je kan zo bij de apotheek binnen lopen maar dan wel met een recept van de dokter zonder krijg je het niet.Ikzelf woon in Spanje en daar hoef je geen recept te hebben ik betaal hier voor 250 ml 21 euro.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren