Los bericht bekijken
Oud 20 september 2015, 10:19   #6
Percie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2010
Berichten: 119
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vleespetje Bekijk bericht
Ah,

En op welke websites bestel jij dan als ik vragen mag? En als ik bij de dokter bestel, wordt ik dan raar aangekeken of is krijgt de dokter wel vaker dit soort zaken?

Moet ik dan vragen of hij me finasteride wil voorschrijven of niet? Of zeg ik gewoon dat ik kaal wordt en moet ik dan vragen of hij een oplossing weet.....

Ik heb me goed verdiept, en ik besef dat het een hele serieuze zaak is.

Thanks for the help already.
Ik ben destijds ook naar mijn huisarts gegaan, omdat een HT-kliniek mij adviseerde om aan Finasteride te beginnen. Mijn huisarts begreep het meteen en tot mijn verbazing zei hij dat wanneer de apotheek of mijn verzekering moeilijk ging doen ik terug naar hem moest komen.

Het was niet mijn bedoeling om het vergoed te krijgen maar ik wilde een recept, zodat ik het niet op de "zwarte markt" moest kopen.

De apotheker wist niet wat hij moest doen. Het middel is immers ook voor andere klachten, en mag hij dan daar vragen over stellen of moet de verzekering dat doen?

De apotheek stuurt het sinds 5 jaar, net als mijn andere medicijnen door naar de verzekering en ik heb er nooit een vraag over gehad.

Mijn Minoxidil (Rogain) haal ik bij biovea.com.
Percie is offline   Met citaat reageren