Los bericht bekijken
Oud 20 december 2006, 15:23   #74
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zimza
Als forumlid zijn wij niet diegene die over het forum moeten waken. Deze taak behoort toe aan de houders van de website en diegene die deze functie hebben gekregen, de moderators. Ik lees niet alle posts is geen excuus. De webmaster en de moderators zijn verantwoordelijk voor de website en dus voor de posts die op de website staan. Ik heb gebruik moeten maken van de 'report bad post'-button, omdat jullie, naar mijn mening, verzaakt hebben om jullie werk naar behoren te doen. Ik had op zijn minst een persoonlijke reactie van 1 van jullie verwacht, opdat ik weet wat er mijn reacties gedaan wordt of hoe er over gedacht wordt. In plaats daarvan wordt het topic gesloten met een lullig reactie als reden.

Voor de duidelijkheid, ik ben geen voorstander om forumleden te bannen. Ik zou net als Simbah wel willen weten wat jullie beweegredenen zijn voor jullie acties.
Het forum zijn wij allemaal.

Net als in de maatschappij kun je niet alle verantwoordelijkheid afschuiven op autoriteiten. Of dat nu de gemeente, de politie, je buurtmaatschappelijk werker of de moderator op Haarweb is.

Zelf geloof ik nog steeds in zelfregulatie, met enige sturing van 'hogere autoriteiten', maar ik ben allergisch voor dictaturen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline