Los bericht bekijken
Oud 19 november 2007, 12:29   #7
stephanie15
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Locatie: katwijk, nederland
Berichten: 1
Aa

hallo allemaal,

ik ben stephanie een meisje van bijna 16 en ik heb in Januari 2 jaar AA.
het begon als een rond klein plekje op me achterhoofd. ik ben een aantal keer naar de huisarts geweest en heb een paar verschillende zalfjes gekregen.. maar niks werkte. ik werd doorgestuurt naar een Dermatoloog waar ik weer een zalfje kreeg en moest bloedprikken. daaruit kwam dat mijn schildklier te snel werkte en dat het daardoor misschien zou komen mijn haaruitval. toen ik medicijnen kreeg voor mijn schildklier ging het wel weer aardig goed met mijn kale plekken er kwam weer haar op.. maar een half jaar daarna werd het alleen maar erger en constateerde mijn internist dat het niet door mijn schildklier kwam maar dat het duidelijk AA was. ik heb altijd lang haar gehad dus kon het nog wel bedekken. maar 2 a 3 maanden geleden ging dat niet meer en ging ik petjes dragen. toen ik 3 weken lang elke dag een petje op me hoofd had wilde ik het niet meer. ik heb nu sinds ong 7 weken een pruik. ik ben er erg blij mee ik zit nu weer lekker in vel. ik ga in het weekend weer uit want dat wilde ik ook niet meer ik schaamde me er een beetje voor en was bang dat mensen me petje afdeden en dat ze het zagen. maar nu gaat alles weer goed met me en ik hoop dat mijn pruik maar tijdelijk is. ik moet 2 januari weer terug naar het ziekenhuis om te kijken of er verbetering is maar ik ben bang van niet.
ik hoop dat alles snel weer goed komt.. en ook bij de meisjes/vrouwen die het ook hebben

groetjes stephanie
stephanie15 is offline   Met citaat reageren