Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2019, 19:48   #6
SheldonCooper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2019
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mohawk Bekijk bericht
Ik heb die fout ooit gemaakt door een FUT behandeling te doen bij Transhair in een vergelijkbare situatie. Altijd spijt van gehad. Je sloopt meer dan dat het oplevert. Maar ook een FUE, nee joh, nog niet doen!

Het is maar een idee hoor.... Niet boos worden.. Maar wat dacht je tijdelijk van Volluma ?

Dat werkt als een trein op jouw kruin. Zo ben ik daar ooit ook mee begonnen. Het is 1 x een beetje erop spuiten en je ziet er niets meer van, weg kale/dunne plek! Het blijft zitten in de regen, wind, storm. Ik kon er zelfs ooit mee zwemmen, tot mijn haar echt te dun werd. Veel mensen vinden het rotzooi, verwacht ik. Maar als je er subtiel mee om gaat.... Het is echt anders dan goedkopere varianten. Ook topik o.i.d. is anders. *Wel beter een tintje donkerder nemen dan de kleur van je haar.

Ik heb er bijna 20 jaar lang iedereen - zelfs vriendinnen - mee voor de gek gehouden.

Het is maar een vriendelijk bedoeld idee joh.. Vind je niets, dan is dat ook prima!

Toppik wel iets over gelezen op het internet en een filmpje gezien op YouTube. Ik had eigenlijk gewoon het idee dat het een spuitbus met zwarte spray was ofzo. Tenminste dat idee kreeg ik erbij . Maar dat is het dus niet? Ga er zo is even onderzoek naar doen. Zit er verschil tussen Volluma en Toppik? Wat is volgens jou beter?

Hmmm Mohawk is het dus eens met het antwoord van Esteworld.

En Minten denkt er dus anders over haha.

Ik heb in principe geen problemen met medicatie of de bijwerkingen moeten echt drastisch zijn. Ik ga morgen de huisarts even bellen voor een afspraak deze week. Kijken of die mij Finasteride wil voorschrijven.

Heb hier een forumlid al een berichtje gestuurd die Minoxidil verkoopt. Want dat is dus alleen via Ebay verkrijgbaar.

Ook raad Esteworld mij Biotine aan. Nu heb ik hier net naar zitten zoeken. Iemand hier een voorbeeld van wat jij gebruikt. Ik zag ook dat er verschillende sterktes in verkrijgbaar zijn. Wat is raadzaam?

Bedankt allemaal voor de hulp.
SheldonCooper is offline   Met citaat reageren