Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2005, 14:11   #9
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Citaat:
En tot mijn teleurstelling gingen de brochure van die patiëntenvereniging en de jaarbijeenkomst voornamelijk over: Hoe de aandoening te verdoezelen en onzichtbaar te maken voor de buitenwereld.
Dat is zo ontzettend jammer inderdaad,dat de meeste info van medische kant er alleen maar om gaat...'hoe de aandoening en de gevolgen ervan te verdoezelen'. Dat maakt het voor een aantal mensen toch heel moeilijk om die aandoening te accepteren,want wat als het zo erg is,dat er niets meer te verdoezelen valt? Niet iedereen is gecharmeerd van een jeukend en verstikkend haarwerk,er zijn genoeg mensen die zeggen 'ik ben ik,met aandoening en gevolgen daarvan'. Dat zouden ze in de info ook es mee moeten nemen,dat het ook goed is als je juist niets verdoezelt!
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline   Met citaat reageren