Discussie: AA in de trein
Los bericht bekijken
Oud 29 september 2004, 11:31   #14
Anjo
HaarWeb lid
 
Anjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 214
Talking Ha die Lies,

Ja, ik bedoelde jou! Webmaster Annelies ken ik trouwens ook, maar die woont verder weg. Echt om de hoek.. ja, niet te letterlijk opvatten maar ik woon in een dorpje waar elke vrijdag Schrijvershof groente staat te verkopen, weet je het? Jawel, Mijnsheerenland. Toch om de hoek, niet? Maar nee, je kent me vast niet, want ik ben niet echt van jouw leeftijd.. haahahahahahah. Al voel ik me nog wel reuzejong.. hahahaha.

Nee, ik heb je nog nooit gezien. Ik vind het echt zo stoer dat je je koppie gewoon hier laat zien. Ik ben nog van de oude stempel blijkbaar, heb er moeite mee dus zet mijn bolle kop nog niet op het web. Maar als ik je nu bijv. in Oud Beijerland zie spring ik op je af, hoor! Als je maar niet aan mijn haar trekt, want ik plak niet. hahaha.

Ik snap ook de foto niet.. Is het een oude? Want hier heb je nog een donkere plek op je hoofd.. Ik heb alleen wat witte donshaartjes..

Ik vind het superstoer dat je er zonder pruik bij loopt en ik moet echt eerlijk zeggen, dat het gewoon hartstikke bij je past en het er herkenbaar uitziet. Fijn dat je er zo mee om kan gaan.

Tot ziens hè? haahahah.

Groetjes,

Anjo
Anjo is offline   Met citaat reageren