Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2007, 13:56   #130
Zimza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Even tussen Zimza en mij nu, dat is ook de reden dat ze hier die posting deed.
Ik vond de kritiek op jou terecht. Omdat jij (en Simbah) er weer een allochtone/autochtone draai aangaven. Terwijl het helemaal niets daar mee te maken had. .
Bij het onderwerp gehoorbescherming (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=11380) heb ik de volgende uitspraken gedaan:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zimza Bekijk bericht
Raar dat je andermans prive-leven aanhaalt. Heeft Georgie je toestemming gegeven om dit hier te plaatsen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zimza Bekijk bericht
Oke.





Ik geef mijn gedachte hier weer zoals jij dat ook hebt gedaan. Dus doe niet zo raar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zimza Bekijk bericht
Waar heb jij het over? En je reactie betreffende 'offtopic' is ook erg overdreven. Theatraal gedrag is toch niet nodig.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zimza Bekijk bericht
Je aannames zijn nergens op gestoeld. Ik heb niks met de forumleden hier, inclusief Dundee. En dat wil ik ook zo houden. Check eerst iets na voordat jij je indrukken als feiten beschouwd. Veroorzaakt namelijk minder ruis op een forum.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zimza Bekijk bericht
Vrijheid van meningsuiting, jongen. Ook IK heb er recht op. Leer er maar mee te leven.
Het laatste bericht is een reactie op een uitspraak/kritiek van Morehair gericht aan mij:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
De meeste ruis op dit forum wordt veroorzaakt door jou. Door je onzinnige posts. Als ik je posts van het laatste jaar eens bekijk ben je hier meer om te rellen en te discussieren, dan om over je haarprobleem te praten.

Je moet wel een heel erg rijke fantasie hebben om uit mijn uitspraken te lezen dat ik het over allochtonen versus autochtonen heb. Je aanname dat ik de allochtonen/autochtonen kwestie erbij haalde is niet op feiten gebaseeerd. Waar die dan wel op gestoeld is, mag jij zeggen. Nogmaals kritiek op mij dat ik aan het rellen en het discussieren ben en 'dus' voor ruis zorg op het forum is onterecht. Mijn uitleg heb ik hier eerder aangegeven.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Maar ik hoor je dan niet over uitspraken over autochtonen. .
Dit is geen excuus om niet op te treden tegen onaanvaardbare uitspraken richting allochtonen in het algemeen en mij in het bijzonder. Deze smoes haalde je medecollega, Tiuri, ook al aan. Het wekt bij mij de indruk dat jullie niet zuiver jullie moderatorschap bekleden.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Wat mij betreft einde discussie. Mocht je nog kritiek of vragen hebben, ik heb nog ruimte in m'n pm-box.
Zolang hierover respectloze uitspraken gedaan worden en in het bijzonder naar mij persoonlijk, blijf ik hierover mijn zegje doen. Ik ben niet geinteresseerd in je pm-boxje of die van een ander. PM-tjes is voor prive gebruik. Ik kies zorgvuldig de mensen met wie ik pm-conversaties aanga. Jij behoort niet tussen die mensen.
Zimza is offline