Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2003, 22:33   #9
Sandy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2002
Berichten: 21
Hoi Allemaal,

Is al weer lang geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben.
Heb effe in een dipje gezeten zoals je zag. Maar ik weet weer wat belangrijk is in het leven.
Wat betreft mijn laserbehandeling ben 12 december voor de 2e laserbehandeling geweest, de intensiteit had ze wat sterker gezet, maar het was nog te doen. 2 wkn voor de behandeling groeiden er weer wat haartjes.
Nu is dus een maand geleden en nog niks ben benieuwd en het is ff afwachten. Heb nu een nieuwe relatie, en heb nog niks verteld over mn overbeharing, maar dat komt nog wel.
Mijn ex-vriend wist alleen van de overbeharing in mijn nek, het andere heb ik 4 jaar lang verborgen gehouden, wilde het vaak vertellen maar op een of andere manier durfde ik het weer niet, of kwam er wat tussen.
Was ook blij dat mijn ex contactlenzen had die 's nachts uitwaren zodat hij die rode puntjes van het epileren niet kon zien. Waar echt vrij voelen doe je je niet.
Nu wil ik dat niet meer als we wat langer bij elkaar zijn, ga ik het echt vertellen.
30 januari mag ik weer terug voor mn 3e laserbehandeling. Tevens ben ik weer met de diane 35 pil begonnen, was 5 jaar geleden denk ik voor het laatst. Ik vrees voor mijn gewicht, maar de dokter zei we proberen het gewoon en zien wel of je veel gaat aankomen. Nu na 1 maand een kilootje, maar ja das denk ik van de feestdagen. De vorige keer ging het redelijk snel.
Dus ga ik echt op mn gewicht letten, maar ja in principe mag ik daar nu niet over klagen met mijn 63 kg. Maar ben niet van plan om weer 10 kg aan te komen door die pil. Dus ben eigenlijk wel benieuwd wat de combinatie van laser en de dianepil gaat doen. Op dit moment is mijn nek, kin en buik haarvrij. Het haar op mijn benen lijkt ook langzamer te groeien, maar das misschien omdat het winter is ofzo.
Denk dat ik de volgende keer vraag of ze de paar haarjtes rond mijn tepels ook meelasert, vind ik daar wel eng.
Ze schatte ongeveer 5 behandelingen en daarna 1x in het jaar terug. Mijn 5 behandelingen kan ik gelukkig betalen ondanks dat die klote verzekering alleen elektrische epilatie vergoed. De kliniek vond het ook schandalig en ging het ook voor mijn uitzoeken. In de polisvoorwaarden stond er epilatie. stond niet bij op welke wijze epilatie.
Maar ik ga nu slapen en jullie horen wel hoe de 3e laserbehandeling was.

greetz
Sandy is offline   Met citaat reageren