Discussie: Haartransplantatie
Los bericht bekijken
Oud 2 februari 2005, 09:38   #1
vangorp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 2
Haartransplantatie

Voor allen die dit lezen.


Ik ben door een klant geattendeerd gemaakt op haarweb.nl en heb met interesse het en en ander gelezen.
Waar ik me het meest over verbaasd heb is dat men niet bij verschillende klinieken cq. haarwerkzaken is gaan praten voordat iemand een beslissing neemt.
Als je een auto koopt dan ga je ook overal kijken en hierbij spelen emoties niet eens een grote rol!
Ik heb een aantal tips voor mensen die zich willen orienteren op haartransplantatie gebied.
1) betaal nooit voor een consult ! Stel al je vragen en neem ze desnoods mee op een blaadje. Neem iemand mee ! twee horen altijd meer dan 1!
2) neem nooit in 1 keer een beslissing ga na het consult naar huis en denk er rustig over na.
3)ga altijd op consult bij de uitvoerende verpleegkundige of arts die op het moment dat je eventueel geopereerd wordt erbij aanwezig is.
4)geef geen aanbetaling, nogmaals zelfs bij het kopen van een keuken doe je dat niet.
5)laat je gevoel ook meespelen als je je ergens niet prettig voelt doe het dan daar niet.
6) vraag van te voren brochures aan zodat je weet waar je vragen over kunt stellen.
7) laat je nooit " overhalen " met kortingen of dat soort dingen.

Ik hoop dat ik iets heb kunnen bijdragen aan de vragen en problemen die mensen hebben op haargebied.
vangorp is offline