Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2010, 21:37   #2
Ms_Lonely
Radeloos !
 
Geregistreerd: 12 augustus 2008
Locatie: Nederland, Rotterdam
Berichten: 42
Jeetje.. ik weet wat je voelt
Ik zelf ben 16 en ben al mijn hoofdhaar kwijt en draag een pruik, Mijn wenkbrauwen waren vroeger zo mooi dik en donker en nu.. wimpers gaan ook steeds ahcteruit. En of jij het nu beter hebt dan andere maakt helemaal geen reet uit! Je hebt AA that's it. Mijn probleem is en blijft helaas het ''accepteren'' Ik heb er zo een moeite mee en ik draag me pruik nu al 2 jaar en heb AA sinds mn 7de. Vroeger zat ik er nooit mee en stond er ook nooit bij stil omdat het altijd kleine plekjes waren. Maar toen het echt menes werd hoopte ik op steun van andere(me ouders bijv.) en op het moment dat ik dat nodig had werd ik in de steek gelaten. Ik heb letterlijk in een zwart gat geleefd.. Zag nooit iemand of iets, ging nooit naar buiten, ging anderhalf jaar lang elke week in mn eentje naar de derm. en het ergste was dat ze altijd zeiden; ''hey, ben je weer alleen gekomen, komt je moeder niet mee volgende week tc.''
Ik hoef nu letterlijk alleen in de spiegel te kijken of reclamespotjes van kappers, shampoo's te zien en mn dag is helemaal verziekt!
Ik stress me ook heel erg veel en snel.. maak me druk om de kleinste dingen.. Bijv.; kan me shirtje niet vinden, schreeuw ik heel de straat bijmekaar, vloeken in huis..
Zulke dingen deed ik noooit maar dan ook echt nooit vroeger. Maar ach ja.. ik probeer het elke dag te accepteren, hoe moeilijk het ook is.

Sterkte!!

x
Ms_Lonely is offline   Met citaat reageren