Los bericht bekijken
Oud 8 november 2014, 22:08   #5
ulti
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2012
Berichten: 78
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Misschien gewoon verder doen met wat je bezig bent maar dan consequenter. Als het zo'n vaart loopt dan vrees ik dat je niet veel meer kan doen om het af te remmen. Nog enkele jaartjes wachten en als het niet beter wordt ht overwegen? Ik weet het je bent nog jong en je wil nu een flinke haardos maar als het nog volop aan het uitvallen is dan is het nog te vroeg om aan een ht te denken. Zo kort mogelijk je haar laten knippen/scheren dan valt het minder op.
Ja als ik mijn haar plat heb, dan is het redelijk "goed" dekkend. Maar omhoog kammen of nat zie je gewoon dat het aardig dun is.. is wel redelijk stabiel met wat ik doe en probeer, maar de fina dosis heb ik omlaag gedaan sinds kort door bijwerkingen waar ik nog minder vrolijk van ben geworden en is het niet waard. met 0,5mg lijkt het ook redelijk goed te gaan met minder erge bijwerkingen maar dit kan ik pas na een jaar zeggen, dan kan ik echt verschil gaan zien pas... maar ik zie ten opzichten van een paar jaar geleden wel iets verslechtering vooraan, en in deze lijn heb ik na een paar jaar gewoon te dun haar om er nog iets mee te doen dan enkel mm-eren. Ht is na mijn idee geen oplossing maar een verschuiving van het probleem.. als de rest zou uitvallen zit je helemaal met een triest aantal sprietjes van een dikke 8.000 euro. Doet dubbel pijn hahaha. Dan maar leren accepteren denk ik dan maar.

Is soms gewoon oneerlijk, waarom de 1 een mooie bos en de ander niks. en aangezien ik gewoon geen mm kapsel hoofd heb, is dit geen fijne oplossing, anders had ik het makkelijk kunnen accepteren.
ulti is offline   Met citaat reageren