Los bericht bekijken
Oud 26 december 2011, 15:32   #96
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Resultaat van mijn Fue-behandeling (een jaar geleden)

Dag allen,

Excuses voor het late bericht, ben een tijd lang niet meer actief geweest op dit forum. Wil jullie bij deze laten weten hoe het ervoor staat.

Heb vorig jaar november een fue transplantatie laten uitvoeren bij Pro-hair.
Heb 1000 grafts laten plaatsen op mijn hoofdhuid. Heb lang overwogen om het wel of niet te doen maar na een goed gesprek daar toch een afspraak gemaakt. Was in eerste instantie erg bang dat het resultaat niet naar verwachting zou zijn. Nu een jaar verder kan ik zeggen dat ik erg tevreden ben! Mijn haarlijn ziet er natuurlijk uit en het is niet te zien dat ik een behandeling heb gehad. Wel is er niet een super hoge haardichtheid maar dat was van te voren al bekend omdat ik maar 1000 graft heb laaten plaatsen. Heb nergens last van, zowel van het donorgebied als van mijn nieuwe haarlijn niet.
De maanden na de behandeling verwachtte ik al resultaat maar nu een jaar later is het resultaat pas goed te zien.

ik laat mijn nieuwe haarlijn zien zoals het een paar weken geleden was, het is ongeveer 10-13 cm gegroeid op dit moment. Als ik nieuwere foto's heb zal ik die plaatsen! De foto's zijn niet heel helder maar hoop dat jullie het behandelde gebied kunnen zien en in iedergeval een beeld hebben.

Kortom erg tevreden met mijn behandeling van Prohairclinic.

Narcis.

Laatst gewijzigd door Narcis; 27 december 2011 om 21:29
Narcis is offline   Met citaat reageren