Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2017, 16:06   #8
edel8bare
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2016
Locatie: Utrecht
Berichten: 6
Geslacht:
De haartransplantatie is super goed verlopen. Het doel was om max. 2500 grafts te verplaatsen, dat is uiteindelijk iets meer geworden. Er zaten veel meer grafts van 3 haartjes tussen, dus dat is ook erg positief. Ik heb nagenoeg geen pijn gevoeld tijdens de ingreep en ik werd daar ontzettend goed verzorgd. De arts en de dames die de ingreep deden, hebben jarenlange ervaring en waren super relaxed tijdens de ingreep. Hierdoor voelde ik me zeer ontspannen en had ik vrijwel geen last van zenuwen. Ok, ok, de valium hielp vast ook een beetje mee...

Helaas heb ik de dag erna, op zaterdagavond, mijn hoofd hard gestoten. Omdat de grafts nog niet vast genoeg zaten zijn er een paar grafts verloren gegaan (max 30) op mijn kruin. Flink balen, maar de arts heeft mij direct gerust gesteld en het wordt over een poosje gewoon hersteld als dat nodig mocht zijn.

Ik heb vrij weinig pijn gehad na de ingreep. Met slapen is mijn achterhoofd wel wat gevoelig, maar niet iets dat een paracetamol niet kan verhelpen.

Morgen is de haartransplantatie een week geleden, dus dan mag ik mijn haren 2x per dag wassen. Ik kijk daar erg naar uit, en ik hoop dat de korstjes dan snel weg zijn.

Vandaag heeft Beau Clinic wederom contact met mij opgenomen om te vragen hoe het met me gaat. Fijn om ook echt goede nazorg te krijgen.

Al met al ben ik erg blij met mijn keuze om de haartransplantatie te doen en hem te laten uitvoeren door Beau Clinic!
edel8bare is offline   Met citaat reageren