Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2017, 17:38   #22
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
op foto 2 lijkt het wel omgewisseld , op de na foto lijkt de donor van de zijkant dikker dan op de voor foto , wat wel kan zijn is een verschil tussen opname met filts en zonder , meestal geeft een flits donkerder haar op foto's waardoor de voor foto er zwarter en voller uit ziet , of ben ik ergens mis ? ik kijk vooral naar de witte achtergrond om te zien of het de na foto is , want op sommige foto's zijn de voor en na soms links , soms rechts

wat ik wel opmerk is dat die donor extracties precies allemaal zo dicht op elkaar uitgehaald zijn van die turkse clinics , terwijl er nog veel rond en onder die zone is dat ze konden meenemen om het meer te verdelen over de donor , op heel oude leeftijd kan het nekhaar wel wat opschuiven naar boven , misschien was dit de reden van de hoge extracties maar ik heb dan terug al mensen gezien waar de kruin ver tot in de nek kaal is , naar mijn idee hadden ze beter wat naar beneden mee donor uitgehaald...

die acell , daar denk ik eerder dat het marketing is , het is een soort gelijke van prp en daar heb ik ook nooit iets van resultaat mee geboekt ondanks 2 prp sessies gedaan te hebben , verder heb ik ook weinig gezien van eigen experimenten met zeer krachtige groeifactoren van labokwaliteit , vandaar mijn mening over deze behandelingen dat het meer een marketinghype is , ik heb ook een klant dat acell heeft gedaan voor haarbehoud maar het valt hier toch verder uit hoor... ik zou er niet teveel van verwachten

voor de rest je niet ongerust maken , je hebt nog heel wat groei te verwachten gezien je tijdzone tussen je behandeling en nu... het gaat enkel nog voller worden
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 31 maart 2017 om 17:50
wesley1982 is offline   Met citaat reageren