Los bericht bekijken
Oud 14 juni 2017, 21:36   #14
edel8bare
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2016
Locatie: Utrecht
Berichten: 6
Geslacht:
Ervaring haartransplantatie bij Beau Clinic

Sorry voor mijn late reactie. Ik denk niet dat het zin heeft elke maand een update te geven, want zo hard gaat het allemaal natuurlijk niet. Inmiddels beginnen de haren redelijk door te komen. Het is natuurlijk pas 4 maanden geleden, maar je ziet wel duidelijk een verschil. Als ik met mijn hand over mijn hoofd ga voel ik ook duidelijk dat er meer haar zit dan voorheen. Toen kon ik mijn hoofdhuid voelen en nu niet meer.

Na mijn laatste bericht heb ik mijn haar weer kort geschoren, omdat alle haartjes natuurlijk weer uitvielen. Ik heb nog best een poos jeuk op mijn hoofd gehad, maar aloë vera of een andere crème zorgde wel voor verlichting. Mijn hoofd was ook best nog een poosje gevoelig, zeker nog wel een 1,5 maand na de transplantatie. Al met al viel het reuze mee en merk ik dat ik juist meer moeite heb met het wachten op het eindresultaat. Ik kan ook niet wachten om mijn haar te laten groeien, maar de dichtheid is nog niet voldoende. Ik zal nog even geduld moeten hebben, en laat dat nou net niet mijn sterkste punt zijn.

Mensen om mij heen die niet weten dat ik dit heb gedaan merken soms wel op dat er iets anders is met mijn haar. Ondanks dat het net zo kort is als voorheen vragen ze of ik het misschien langer heb dan normaal.

Mijn ervaring met Beau Clinic is nog steeds erg positief en ik heb geen moment spijt dat mijn haartransplantatie door hun heb laten uitvoeren.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_9075.jpg‎ (129,7 KB, 387x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_9078.jpg‎ (126,6 KB, 335x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_9080.jpg‎ (139,1 KB, 400x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_9083.jpg‎ (138,8 KB, 524x gelezen)
edel8bare is offline   Met citaat reageren