Los bericht bekijken
Oud 28 april 2019, 11:39   #108
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Deze controle is op eigen initiatief. je kan nog wel per 3 maanden een controle krijgen als je dat wil. ik twijfel over nanoxidil ik maak later een beslissing.

Ik gebruik geen toppik fzo. Puur volume poeder. Normaal haar product net als haarlak. je krijgt nooit meer dezelfde dichtheid als vroeger. Een goede voorlichting betreft haarproducten en experimenteren is essentieel voor het laatste beetje tevredenheid naar de HT,

Bijvoorbeeld je gebruikt altijd Gel na je HT en bent redelijk tevreden. Je gaat wax en volumepoeder gebruiken en creert ineens optisch veel meer dichtheid. waardoor je tevredenheidsgevoel stijgt. zo denk ik erover
Ik ben trouwens gestopt met de nanoxidil. Had idd het idee dat ik er momenteel juist meer haren door verloor en gezien het feit dat het echt heel lang kan duren voordat je überhaupt effect ziet. Tegen die tijd is mn getransplanteerde haar al een stuk verder lijkt me. En ik vind het op zich ook niet een fijn product om te gebruiken. Het maakt je haar wat plakkerig en geeft het (bij mij) juist minder volume. Het was ook mijn idee om het maar tijdelijk te gebruiken om de haargroei een boost te geven maar dat effect zie ik niet echt (daar ga ik dus ook niet een half jaar 2x per dag dat spul voor in mn haar spuiten). Dan maar op de natuurlijke manier
Mikeye is offline   Met citaat reageren