Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2013, 14:38   #18
T1m
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2012
Berichten: 10
Update per 240213

Het is nu 24 dagen na de behandeling. Vrijdagavond een testje gedaan met vijf vrienden die ik elk al meer dan 20 jaar ken. We gingen uit eten en daarna naar de kroeg. Het viel ze niet op dat ik ben behandeld. Ik had wel het voordeel van avondlicht, maar toch. Een van deze vrienden heeft zelf een FUT gehad, dus ik had wel verwacht dat hij het wel zou zien. Ik heb het uiteindelijk wel zelf verteld. Zelfs daarna waren er nog twee die het nog steeds niet zagen. Ik had het overigens wel gecamoufleerd, omdat het gebied nog wat roze is. Zie ook de meest recente foto in mijn album.

Donorgebied
Je ziet er niets meer van. Ik heb het laatst tot 1,5mm afgeschoren en ook toen was er niets zichtbaar. Verder zitten er nog wel twee harde, ietspijnlijke bultjes / knobbeltjes. Dat zal wel met de ingreep te maken heben denk ik. Ik verwacht dat deze eerdaags wel weg zullen gaan. Verder eigenlijk niets over te melden.

Ontvangstgebied
Ik heb afgelopen week met een pincet de loszittende haartjes eruit gehaald. Na het maken van foto's op 1702 vond ik dat het er nogal onnatuurlijk uitzag. Deze gingen zonder moeite eruit. Ik voelde er ook niets van. Een paar haren die wat vaster zaten heb ik laten zitten, maar wel kortgeschoren. Het voordeel van het weghalen is dat het daarna wat makkelijker camoufleert.
Het gebied is pijnvrij en lijkt met de dag wel iets minder gekleurd te worden. Ik verwacht dat ik met een week of twee niets meer hoef te gebruiken.
Vandaag voor t eerst weer eens gefitnessed. Dat ging prima, i heb nergens last van gehad. Heb wel iets meer kracht gedaan dan cardio, omdat ik heb gelezen dat het gebied nogal rood kan worden als je flink sport.
Het verdoofde gevoel dat ik nog steeds ervoer begint trouwens nu ook minder te worden.
Ik kijk er best vaak naar en het viel me deze week op dat in het ontvangstgebied enkele blonde haartjes beginnen op te komen. Ben benieuwd hoe zich dit verder ontwikkeld.
T1m is offline   Met citaat reageren