Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2019, 16:04   #39
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
[QUOTE=Morientes;429519][QUOTE=Pamo1972;429498] Prima hoor wat mij betreft. Ik heb leren leven met mijn kaalheid. ja. ben blij dat ik al die shit en stress niet meer bij me draag. Mijn missie? Ik wil de ogen openen van iedereen dat een kale kop niet het einde vd wereld hoeft te zijn. vooral tegenwoordig niet meer. Hoeveel kale koppen zie je tegenwoordig wel niet? [QUOTE]

Eens, echter laat ieder dat lekker voor zichzelf beslissen en kom niet zo geforceerd over.

[QUOTE=Pamo1972;429498] Finsteride- Dutasteride is vooral ontwikkeld om de omzetting van testosteron naar DHT specifiek te blokken. Dit is heel wat anders dan "andere stofjes die ook met je hormonen rommelen. Fina wordt gebruikt om prostaat kanker tegen te gaan. [QUOTE=Pamo1972;429498]

Onjuist. Finasteride is een medicijn dat oorspronkelijk ontwikkeld is om prostaatvergroting tegen te gaan. Pas veel later is er een connectie gelegd mbt haaruitval. Uit recent onderzoek is gebleken dat patiënten die met Finasteride waren behandeld minder prostaatkanker ontwikkelden dan degenen die een placebo hadden gekregen.[QUOTE=Pamo1972;429498]


[QUOTE=Pamo1972;429498]
Maar als je fina je hele leven wilt gebruiken voor wat haartjes, mijn zegen heb je. No offence en veel succes verder.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht

Laten we het bij de feiten houden. De grootste en langste onderzoeken laten allemaal zien dat finasteride een relatief veilig medicijn is. Zelfs bij placebo worden seksuele bijwerkingen ervaren.

Voor mensen die het interessant vinden zie onderstaande link met voor en tegen onderzoeken.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/art...3481923/#ref18
Finasteride wordt inderdaad voorgeschreven bij mannen met een vergrote prostaat maar je vergeet 1 ding erbij te vermeldden: Het gebruik van finasteride maskeert ook prostaatkanker.

http://nl.welovestokenewington.org/m...ate-cancer-432
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren