Los bericht bekijken
Oud 8 september 2014, 23:12   #22
Powerhouse89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 68
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Powerhouse89 Bekijk bericht
Vanaf 01.01.2009 aan de Spectral DNC-L (gele substantie). Situatie is beter geworden (lichte hergroei). Nu begonnen met Spectral DNC-N, dit ga ik ook weer 1/2 jaar sowieso doen, kijken hoe de resultaten zijn. I'll keep you posted.

PS. Bij Biovea.net besteld.
Ben inmiddels aantal jaren verder sinds deze post (start DNC-N). Intussen geen echt zwaar haarverlies gehad, maar ben er niet van overtuigd dat dit heeft geholpen. Positief punt is dat mijn vader/ooms/opa nu al kaal waren, maar ik nog niet (en zowaar elk haartje nog, albeit dunner).

Ben sinds maandag overgestapt op DNC-RS om te kijken of ik daar nog iets mee kan bereiken (nee heb je, ja kan je krijgen). Heb nog 1,75 flesje DNC-N over voor de liefhebber, misschien werkt het bij andere mensen beter.

OJa, die S dopconstructie is trouwens uber(%*(#%@#% wnat de linker doet het nu al niet meer na 1 dag (moet zeggen dat een ander dopje van een andere S ook niet helpt, dus mogelijk ligt het aan het reservoir eronder...


To be continued

Laatst gewijzigd door Powerhouse89; 9 september 2014 om 16:39 Reden: ik bedoel S, geen RS :P
Powerhouse89 is offline   Met citaat reageren