Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2016, 13:07   #28
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Stopandgrow zit eigenlijk al ruim over de randen van ons reclamebeleid heen. Maar ik grijp niet in omdat er vanaf het forum interesse is. Een link naar een salon zou echt veel te ver over de rand heen zijn. Als Stopandgrow die plaatst, dan zal ik hem moeten verwijderen.

Wat overigens jou niet hoeft te remmen om zelf op zoek te gaan naar die link en om hem hier te delen. Je hoeft feitelijk alleen de naam van de salon uit het eerste bericht in te tikken met .nl er achter, vermoed ik

Dat dit een reclame actie is van Stop and Grow moge duidelijk wezen. Uiteraard staan we op dit forum open voor nieuwe dingen, toch?

Maar, we zijn kritisch met z'n allen en wondermiddelen of doorbraken geloven we niet meer zo erg in. Tot dusver weten we enkel dat Fina/duta de oorzaak bij de kern aanpakt (kern is genen maar daar kunnen we niks aan doen)

Laat inderdaad maar zien in hoeverre dit écht werkt....ze krijgen een kans.

En laten we eerlijk wezen. Als er écht wetenschappelijk bewijs zou zijn over stop and grow dan had dat ALLANG als "verkoop"argument gebruikt geweest. Dat zou in de 1e regel van de topic starter hebben gestaan. Dus dé cruciale info mist.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren