Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2007, 20:14   #2
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
de zoveelste keer dat ik, op het moment dat ik een bericht wil doorsturen, mijn reactie verdwijnt, dus deze keer wat korter;

Indien korpos het centrum is dat ik voor ogen heb, ik heb indertijd een centrum in Den Haag gecontacteerd, en denk dat het hetzelfde is), dan kan ik je zeggen dat ik korpos persoonlijk vertrouw. Mijn zus gaat er zelfs, vanuit België helemaal voor naar Den Haag toe.

Hun motto en troeven; de behandelaars(sters) zijn allen(bijna allen?) zelf overbehaard (geweest), ze verkopen je geen gebakken llucht, je krijgt een realistisch beeld voorgeschoteld( hetgeen voor hen erg belangrijk is), de prijzen zijn veel lager vanwege het feit dat dit inititatief in feite ontstaan is door een paar vrienden die het apparaat zelf gekocht hebben aangezien ze zelf problemen hadden en de prijzen in een centrum schandalig duur vonden. Ze wilden met dit initiatief zo veel mogelijk mensen bereiken en helpen, door een zo laag mogelijke prijs aan te bieden(om de kosten eruit te krijgen), ze hebben allen een opleiding gevolgd om met een dergelijk apparaat om te gaan, ze weten waar ze over spreken, zijn realistisch en eerlijk.

Ik begrijp dat het andere centrum enigszins geirriteerd reageert, aangezien dit natuurlijk een bedreiging voor hen inhoudt. Ik ben over het algemeen zéér kritisch, maar dit centrum, ik had me graag laten behandelen bij hen, en zou er helemaal voor vanuit leuven gekomen zijn, ware het niet dat het op blonde beharing geen effect heeft.

alleszins veel succes met je keuze.

xxx m
Marte is offline   Met citaat reageren