Los bericht bekijken
Oud 9 april 2008, 15:22   #12
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
eventjes kort, door gezondheidsproblemen kan k niet uitgebreid reageren, mr wilde toch eventjes reageren.

Ik begrijp dat het zeker neit gemakkelijk is. Dat is zo. En gezien je verlangen en het feit dat je er al zolang mee bezig bent ozu ik bijna zeggen, gewoon doen. Bioxet raad ik je onmiddellijk af, dat is weggegooid geld, evenals al die andere vergelijkbare producten. Ik ken de centra in Nederland niet zo goed, maar weet wel dat mijn zussen er van Gent uit speciaal voor naar Den Haag gaan, het professioneel is, erg attente begeleiding, prijzen goed meevallen, ... Een vroeger lid van haarweb is Korpos begonnen vanuit in eerste instantie eigen nood en wens haarvrij te zijn en een laser gekocht, en daarna om de hypotheek voor dat ding te betalen en omdat ze vond dat de prijzen indertijd schandalig duur waren in andere centra, is ze zelf een centrum begonnen. Zo is Korpos ontstaan.

Wat de andere centra betreft, er staan hier een aantal andere centra op de site die ook telkens erg positief worden vermeld. (oa door lanny dacht ik, anders moet je daar ook eens tussen kijken en bekijken wat het dichtste bij is en je het meeste aanspreekt.)

Zie vooral dat je een goede keuze maakt, dan heb je veel minder kans op niet goed opgeleide behandelaars en dus oa op brandwonden.

Hoe dan ook veel succes en houd je taai!

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren