Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2004, 11:20   #42
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Volgens mij heeft de huidige Bush wel inhammen hoor, maar inderdaad, verder heeft ie nog veel haar. Maar je verklaring 2 gaat denk ik niet op. Als ik bijvoorbeeld in de Quote 500 kijk waar ook veel foto's van topmanagers en hoge pieten in staan, dan zijn er toch ontzettend veel al kaal/kalend... ook de jongere garde. En geloof me, die hebben het zeker ver geschopt. Je schopt het ver wanneer je zeker van jezelf bent, met of zonder haar. Als je je onzeker maakt door je haarverlies kan het daardoor dan natuurlijk lijken, dat je 'ongeluk in het leven' daaraan te danken is.

Misschien dat er wel een bepaald effect is bij de selectie van landsbestuurders, want ook in Nederland zijn de laatste jaren veel behaarde MP's geweest: Van Agt, Lubbers, Kok en nu Balkenende. Maar in hoeverre dit nu echt een effect is weet ik niet. In ieder geval valt het mij doorgaans niet eens op dat iemand kaal is als diegene op televisie is. Ik zie het tenminste niet als een doorslaggevende factor voor mijn oordeel over die persoon.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren