Discussie: Informatie gevraagd
Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2006, 16:01   #12
Iren
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: Leiden
Berichten: 27
nieuw haar groei

Hallo Alex,
Ik weet het nie tof mjin info iets kan bij dragen in je zoektocht, maar ik denk dat er een beetje hoop is in wat ik je kan vertellen.
Mijn haar heb ik verloren na 4 chemokuren en die kwam niet zo mooi terug. Deze probleem heb ik, heel toevallig, als "bijwerking" weg gewerkt door behandleing met bio energie wegens mijn kanker problemen. Sinds 6 maanden gebruik ik de masker die door mijn therapeut is ontwikkeld en mijn haar is dikker, levendiger geworden en groiet bovendien sneller. Ook zie ik een plek met nieuw haar, die groeit niet zo hard, maar gaat ook niet weg.

Mijnt herpeut heeft uit nieuwsgierigheid deze masker op de haren van mjin kenissen en vrinden toegepast. Een collega kreeg er nieuwe wenkbrouwen ervan, de anderen dikkere haren. Op dit moment loopt en experiment met een kennis va ons in het buitenland met een kale kop (geen alopecia, gewoon mannelijke kaalheid) en de berichten zijn dat hji langzaam maar zeker nieuwe haar krijgt.

De misterie van deze resultaten ligt in de kern van de behandling met bio energie. Deze pakt de oorzak van je gezondheidsprobelemen aan en niet de symptomen die zich als ziektes manifesteren. Biij bijna alle mensen is de grootse oorzak van alle ziektes stress en vemindere werking van het immuun systeem. Ik lees nu dat een van de mogeljike oorzaken van alopecia ligt juist in de richting van het werken van het immuun systeem. Dat brengt me aan het denken dat misschien er iets voor je is in deze behandleing. Je kan, in ieder geval, je laten diagnosticeren door de therapeut en horen of er iets aan te doen is om je haar terug te krijgen.

Wil je meer over mijn ervaring horen, mail me dan, ook via PB.

Groeten en success,
Iren

P.S. Ik heb 6 maanden pruik gebruikt en was erg opgelucht toen ik deze weg mocht doen. Het is een prima oplossing, je ziet er fantastisch uit, maar eigen haar is toch het beste.
Iren is offline   Met citaat reageren