Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2019, 22:41   #1
smashonyourface
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2018
Berichten: 8
Geslacht:
Wat zouden jullie doen in mijn geval? (jong)

Hi all,

Heb ooit een account gemaakt op dit forum, maar nooit gebruikt. Bij deze mijn situatie.

Sinds de afgelopen jaren heb ik last van dunner wordend haar en haaruitval. Het zit bij mij in de familie, vader/ooms/opa's zijn allemaal kaal vanaf de kruin t/m de voorkant. Zijkanten&achterkant hebben ze allemaal nog haar. Ik heb sterk t vermoeden dat dit ook bij mij t geval zal zijn. Echter wil ik dit voorkomen/tegengaan. Wat raden jullie mij aan? Ben net 23, en heb nooit in me leven pillen hoeven gebruiken. Gezien ik nog kinderwensen heb, zie ik mezelf niet echt gebruikmaken van pillen zoals minoxidil/fina.

Ik heb bij twee klinieken al een offerte aangevraagd:
- HWI wilde 3000-3500 grafts platsen. Deze kliniek raadt minox/fina af, en spreekt mij om die reden het meeste aan.
- Esteworld wilde 2700-3100 grafts plaatsen. Zij willen wel dat ik Propecia 1mg (geen idee wat dit is), Biotine, Curegen procapil spray en minoxidil 5% ga gebruiken. Daarnaast ook een Acell behandeling.

Mijn vraag is: wat zouden jullie doen in mijn geval? Ik ben nog jong en wil me hormonen niet verkloten door allemaal pillen te gebruiken, maar aan de andere kant wil ik dus ook wat mijn haaruitval doen. Vinden jullie trouwens het aantal grafts toereikend?

Ik hoor graag jullie mening
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg gezicht geblurred.jpg‎ (99,4 KB, 372x gelezen)
Bestandstype: jpeg achter.jpeg‎ (65,8 KB, 397x gelezen)
Bestandstype: jpeg boven.jpeg‎ (93,2 KB, 427x gelezen)
smashonyourface is offline   Met citaat reageren